Тема, над якою працює школа:
«Реалізація сучасних
педагогічних технологій освіти на засадах компетентнісного підходу в контексті
положень «Нової української школи».
ІІІ.Змістова частина
№ з/п |
Напрями
діяльностіз учасниками освітнього процесу
закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким
проводиться |
Відмітка про виконання |
1. |
Діагностика |
|
|
|
1.1 |
Соціометричні дослідження (Дж.Морено) |
Вересень |
6-11 клас |
|
1.2 |
Відвідування уроків у 1,5,10-х класах з метою вивчення індивідуальних, психологічних особливостей учнів методом спостереження. |
Вересень ІІІ тиждень ІV тиждень |
1,5,10 клас |
|
1.3 |
Вивчення рівня адаптованості до навчання учнів 5, 10-х
класів, новоприбулих учнів.(Методика
Фурмана). |
Вересень ІV тиждень Жовтень І-ІІ
тиждень |
Учні 5,10 класів |
|
1.4 |
Дослідження адаптації учнів 1 класів . Методика діагностики та корекційно-розвиткові заняття (Н.М.Стадненко, Т.Д.Ілляшенко, А.Г.Обухівська) |
Жовтень І-ІІ тиждень |
Учні
1 класу |
|
1.5 |
Вивчення психологічної атмосфери у сімꞌ ї. Діагностика батьківського ставлення (А.Я.Варга) |
Жовтень-листопад Лютий |
Батьки |
|
1.6 |
Виявлення дітей, що потребують підвищеної психологічної уваги, методом бесіди і спостереження (записи в журналі спостережень і консультацій). |
Протягом року |
Учні 1-11 класів І Діти з ООП |
|
1.7 |
Соціометричні дослідження (Дж.Морено). |
Жовтень І –ІІ тиждень |
1-5 клас |
|
1.8 |
Вивчення рівня схильності до
стресу ( методика Фрідмана,Розенмана) |
Листопад ІVтиждень |
Учні 9-11 класів |
|
1.9 |
Вивчення обізнаності проблеми ВІЛ\СНІДу. |
Грудень І тиждень |
10 клас |
|
1.10 |
Вивчення результатів корекційно-розвивальної роботи, 1 клас -Малюнок на тему : «Я в школі», « Що мені подобається в школі», 5,10 клас – методика Фурмана. |
Грудень ІІ тиждень |
Учні 1,5,10
класів |
|
1.11 |
Тустування підлітків на виявлення суїцидальних намірів |
Січень ІІІ тиждень |
7-9 клас |
|
1.12 |
Методика діагностики та виявлення дітей „групи ризику” (М.І. Рожков, М.А. Ковальчук). |
Січень ІV тиждень |
9-11 клас |
|
1.13 |
Вивчення рівня страхів та тривожності учнів 1-4 класів.(Є.Рогова). |
Лютий І тиждень |
1-4 клас |
|
1.14 |
Тест професійної спрямованості особистості(Методика Д. Голланда). |
Лютий ІІ тиждень |
9, 11 клас |
|
1.15 |
Діагностика рівня емоційного вигорання за методикою В.В.Бойко. |
Березень І тиждень |
Вчителі |
|
1.16 |
Виявлення дітей із труднощами у встановлення контактів |
Березень І –ІІІ тиждень |
Учні 1,5,10 класів |
|
1.17 |
Виявлення здібностей учнів |
Протягом року |
5 клас 7-9 класи |
|
1.18 |
Індивідуальна діагностика рівня готовності до навчання у школі дітей 6-річного віку. Графічні тести Керна-Йірасека. |
Квітень ІІ тиждень |
Дошкільники |
|
2. |
Профілактика |
|
|
|
2.1 |
Заняття з елементами тренінгу « Ти – особливий». |
Вересень ІІ тиждень |
5 клас |
|
2.2 |
Створити скриньку довіри |
Жовтень І ,ІІ тиждень |
1-11 класи |
|
2.3 |
-Формування правової культури
серед учнів. Ознайомлення учнів з Конвенцією ООН про права дитини. -Заняття з елементами тренінгу « Хоч я і маленький , але маю право». |
Жовтень ІІІ тиждень |
Учні 5-6 класів Учні 2-4 класів |
|
2.4 |
Заняття з елементами тренінгу «Як уникнути стресу». |
Листопад І тиждень |
9-11 клас |
|
2.5 |
Тренінгове заняття з профілактики шкідливих звичок «Здоров' я як цінність». |
Листопад ІІ тиждень |
9-11 клас |
|
2.6 |
Підвищення
соціальної грамотності батьків
у вихованні дитини. Бесіди«Взаємини в сім ї»,
« Можливі наслідки жорстокого поводження з дітьми, насильства.» |
Листопад ІІІ тиждень |
Батьки, педагоги |
|
2.7 |
Акція« 16 днів проти насильства» (за окремим планом). |
Листопад |
Учасники ОП |
|
2.8 |
Проведення уроків відвертого спілкування. -«Змінюй в собі негативне ставлення до інших». –«Допоможи собі рятуючи інших». -«Стережись! Бо, що посієш то й пожнеш», «Про стосунки в учнівському середовищі». |
Грудень І-ІІ тиждень |
Учні 1-5класів |
|
2.9 |
Формування здорового способу життя. Соціально – психологічний тренінг «Обери здоровя , не піддавайся спокусі» |
Грудень ІІІ тиждень |
Учні, педагоги |
|
2.10 |
Бесіда «Свідомий вибір професії – шлях до успіху». |
Січень ІІІ тиждень |
9-11 клас |
|
2.11 |
« Формування навичок ефективної взаємодії в колективі» |
Лютий |
Педагоги |
|
2.12 |
Заняття з елементами тренінгу «Протидія булінгу. Правила безпечної роботи в мережі інтернет» |
Лютий |
7-9 клас |
|
2.13
|
Тиждень соціально-психологічної служби школи. До всеукраїнського дня психолога (23.04). (За окремим планом) |
Квітень ІІІ тиждень ( за окремих планом) |
Учні школи,педагоги, адміністрація ,соціальний педагог |
|
2.14 |
Заняття з елементами тренінгу « Попереду у нас 5 клас».
|
Травень І –ІІІ
тиждень |
Учні 4 класу |
|
3. |
Корекція |
|
|
|
3.1 |
Корекційно-розвивальна робота з дітьми з низькою здатністю до адаптації (розробка Л.В. Туріщева).
|
Жовтень – листопад, грудень-січень |
1 клас, новоприбулі учні |
|
3.2 |
Корекційно-розвивальна програма «Навчаюся й радію!» |
Жовтень-січень |
Учні 1 класу |
|
3.3 |
Індивідуальна корекційно-розвивальна робота з учнями,які мають низький статус в учнівських колективах. |
Жовтень Грудень |
Учні школи |
|
3.4 |
Комплекс розвивальних вправ «Ігри та вправи для розвитку уваги, пам’яті, мислення й уяви дітей зі стійкими порушеннями пізнавальної діяльності». |
Жовтень - квітень |
Учні
2-4 класів |
|
3.5 |
Інд. робота з дітьми з ООП |
Щомісяця |
Діти з ООП |
|
3.6 |
Індивідуальна корекційна робота за запитом батьків, дітей, вчителів. |
За запитом |
За запитом Учні школи |
|
3.7 |
Індивідуальна робота з учнями з труднощами соціалізації в класному колективі з підлітками |
Грудень |
6-9 клас |
|
3.8 |
Профілактично-корекційна програма «Уникнення конфліктності».
|
Лютий Березень |
Учні 6-9 класів |
|
3.9 |
Проведення практичного заняття з елементами ігрового
тренінгу на зняття втоми, покращення настрою. Тема: «Стрес- це не проблема»
|
Квітень |
Педагоги |
|
3.10
|
Батьківські всеобучі «Чи розумієте Ви свою дитину?»
|
Травень |
Батьки |
|
4. |
Навчальна
діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Консультування |
|
|
|
5.1 |
Консультативні бесіди за результатами діагностики. |
Протягом навчального року |
Вчителі, батьки,учні |
|
5.2 |
Індивідуальне консультування батьків , діти яких навчаються в 9 ,11 класах |
Січень |
Батьки учнів 9 та 11 класів |
|
5.3 |
Індивідуальні та групові консультації для батьків і педагогів на тему : «Як подолати агресію» (за запитом чи потребою ) |
Протягом навчального року |
Батьки, педагогічний коллектив |
|
5.4 |
Консультативні бесіди з учнями «групи ризику», дітьми-сиротами та позбавленими батьківського піклування. |
Протягом навчального року |
Учні цих категорій |
|
6 |
Психологічна просвіта |
|
|
|
6.1 |
Бесіди з вчителями про індивідуальні особливості
першокласників та проблеми, які були виявленні під час дослідження готовності
до шкільного навчання. |
Вересень- жовтень |
Вчителі початкових класів |
|
6.2 |
Виступи на засіданнях шкільної ради профілактики з питань
порушення поведінки учнів у школі.
|
Протягом року (за окремим графіком) |
Учні , вчителі ,батьки |
|
6.3 |
Виступи на нарадах перед пед. колективом з різних питань на запити класних керівників, батьків, адміністрації школи. |
Жовтень, січень, березень |
Педколектив
|
|
6.4 |
Заняття «Конфлікти та шляхи їх подолання». |
Листопад |
9-11 клас |
|
6.7 |
Тренінг « Конструктивне розв’язання конфліктів». |
Лютий ІІІ тиждень |
9-11 клас |
|
6.8 |
Виставка малюнків «Мода на здоров’я». |
Січень ІV тиждень |
1-4 клас |
|
6.9 |
Години спілкування на тему: «Шкідлива дія тютюну», «Бути здоровим здорово!» |
Березень ІІІ тиждень |
5-9 клас |
|
6.10 |
Лекція «Від гендерної ідентифікації – до успішного життя». |
Квітень І тиждень |
7-11 клас |
|
6.11 |
Тиждень соціально-психологічної служби школи. До всеукраїнського дня психолога (23.04). |
Квітень ІІІ тиждень ( за окремих планом) |
Учні школи |
|
6.12 |
Участь в
батьківських зборах. Психологічна просвіта батьків. |
Вересень- Жовтень, Грудень |
Батьки |
|
6.13 |
Групова дискусія з питань формування навичок здорового способу життя на тему « Моє життя – мій вибір!» |
Травень І тиждень |
9,11 клас |
|
7.
|
Інше
(організаційно-методична функція, зв’язки з громадськістю) |
|
|
|
7.1 |
Планування роботи практичного психолога на рік, на місяць,
погодження планів. |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
7.2 |
Підготовка до проведення розвивальних та корекційних занять, до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів, районних психологічних семінарів. |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
7.3 |
Складання індивідуальних психологічних карт на дітей «групи ризику» та розробка рекомендацій учителям, батькам щодо роботи з дітьми з високим рівнем дезадаптації. |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
7.4 |
Складання звіту про виконану роботу: - за півріччя; - за рік. |
Грудень, Травень |
Психолог |
|
7.5 |
Оформлення та поновлення інформаційного куточку психологічної служби школи. |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
7.6 |
Підбір діагностичного інструментарію, оформлення наочностей та роздаткового матеріалу для проведення заходів просвітницького та профілактичного характеру. |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
7.7 |
Розробка рекомендацій вчителям, батькам, учням. |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
7.8 |
Заповнення щоденної документації. |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
7.9 |
Участь в методичних заходах, конкурсах спеціалістів психологічної служби системи освіти. |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
7.10 |
Участь у інтернет – конференціях. Робота над написання статей до газет , журналів , книг. |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
7.11 |
Методичне об’єднання «Підведення підсумків діяльності у 2020 -2021 н.р.». |
Протягом навчального року |
Працівники психологічної служби |
|
Практичний психолог Менделюк Л.І.
Немає коментарів:
Дописати коментар